2015. június 1., hétfő

Shopping, kondi és miegymás

A múlt hetemet megpróbáltam rekreációsra venni, de a hétvége felé megint kezdtem begyűjteni a napi edzés számokat, amit meg is éreztem már vasárnapra, amikor is megint dupláztam.

A krumplis diéta gyomor ügyileg elég jól sikerült, viszont egész nap csak kóvályogtam, nem igazán biztosította a napi kalória mennyiségemet. Edzéseken néha már nem is tudtam hol keressem a vérnyomásomat, de ennek ellenére meglepően jól mentek. Funkcionális tréningen volt ahol múlt héthez képest emeltünk a súlyon, persze nem saját belátással,(csak egy picit...) :)

Szombaton fájdalmasan korán keltem. Miután sikerült magamhoz térni így fél 6 körül, irány Szilviék. Még hét elején megbeszéltük, hogy kifosztjuk a közelükben lévő piacot, mert ott egy helyen minden kapható amit az 5 napos diéta után ehetek majd. Elég jól sikerült. :) Mondjuk így a krumpli diéta  második napján az első dolog ami megcsapott a piacon az az eper illat volt. Mikiék jól ki is nevettek, mert úgy kiszagoltam, hogy szinte nem is volt eper a pár méteres körzetünkben, de én mindenhol csak azt éreztem. Kicsit kínzás volt.
Első állomásunk a bio bolt volt, amit szinte szó szerint kifosztottunk. A pultot sikerült roskadásig tele pakolni. Vettem tápióka gyöngyöt és hajdinát a zab helyett, fasírtport (mindenféle zöldségből), igazi kókusztejet (ez még csak főzve mehet), zöld teát egy kis turbózásnak és pár fűszert is.


Szerencsére a zab helyett több elég jó helyettesítőt is találtunk. Egyik a tápióka volt, amit Szilvivel még edzőtáborban kísérleteztünk ki, hogy jó-e nekem, és bevált. Aki nem ismerné a tápióka gyöngyöt, röviden annyit róla, hogy kőkemény szénhidrát forrás ( 0g a fehérje és zsír tartalma), ami azért nekem az edzések mellé a mostani tiltólistámmal kész főnyeremény. Nem mellesleg antibakteriális hatású, tisztítja a vért, segíti a máj és vese működését és gluténmentes!
A bio bolt után volt még pár állomásunk, vettem natúr aszalt gyümölcsöket (nem az agyon cukrozottat), vega milket ami glutén és laktóz mentes italpor, ha valami tej szerűre fájna a fogam. Nem mondom, hogy kellemes volt haza cipelni, felért egy jó kis girja cipeléssel maratoni távon :) Kicsit hajaztam azért egy málhás szamárra, de derekam meg se érezte, hála Misi instrukciójának: "Panni, feneket be!" :)


A kis szombat reggeli shoppingolásom után hazaérve egyből ugrottam is bele a bringás ruhámba és irány Esztergom. Dömörkapu felől vettük irányba, hogy azért legyen benne egy kis kihívás, illetve a forgalmat is elkerültük így. Szerencsére Apum személyében volt felvezetőm majdnem Pilismarótig, bár a pénteki edzés guggolásai nem csaltak őszinte mosolyt az arcomra az emelkedőkön.


Az idő szuper volt, az önfeledt bringázást csak egy-két elmorzsolt könnycsepp zavarta meg pár pillanat erejéig, míg újra éreztem a lábaimat.
Lefelé azért én még kicsit hűvösnek éreztem az időt, de szerencsére velem volt az szuper mellényem, amit jól szuperált az első bevetésén. Köszönöm Robi!


Pilismarótnál kiérve a főútra szembe kapott a szél, ami újabb néma könnycseppeket eredményezett, de szerencsére hamar Esztergomnál találtam magamat. Miután megérkeztem próbáltam valami nyújtáshoz hasonlót improvizálni kisebb-nagyobb sikerekkel és jött a jól megérdemelt párolt póréhagymás főtt burgonyám. Barátnőm, Niki vizslái egyből kiszúrták, ahogy szisszent a kajás dobozom fedele és szépen leültek 5 centire az arcomtól. Az első kanál után már belebújva szagolták mit is eszem, de nem aratott nagy sikert, mert azzal a lendülettel fordultak is el és irány egy másik gyanútlan piknikező család. Pedig elég nagy kunyizógépek. Időközben Bodzi visszajött és leült velem szembe. Tudni kell róla, hogy ő a fő kaja gép és állandóan csorog a nyála. Nah, sikerült úgy végig néznie az ebédemet, hogy semmi, még egy csepp nyálat sem csorgatott el. Azért ez már elég kemény kritika. :)

Vasárnap délelőtt még bevállaltam Misivel a saját edzését a teremben, persze rám szabva csaj súlyokkal. Persze a guggolások most sem maradtak el, de már sikerült elég szépen leguggolni és a tárcsák csak jöttek egymás után. Utolsó feladat pörgetőként a múlt héten megismert 3 részből álló rope volt növekvő ismétlés számmal. Az ismétlés szám 5, 10, 15, 30 volt, ami hála égnek módosult 20-ra (imám meghallgatásra került). Nagyon jó volt, de rá kellett jönnöm, hogy azért edzés után, túl a traumán, jobban szeretem a gyakorlatokat mint közben, főleg a haskereket. :) Még pár hónap és így fog menni: haskerék high level Az edzés itt még nem ért véget. Jött a jól megérdemelt nyújtás SMR hengerrel, ami számomra fájdalmasabb volt mint, maga az edzés.
Jól elszaladt az idő és már mentem is Bukival egy kis átmozgatós bringázásra. Szerencsére nem kellett győzködni, hogy nekünk most elég lesz a Margit-szigeten körözgetnünk 1-1,5 órát, hála az előző napi legénybúcsúnak. Jót tett a lábaimnak ez a kis bringázás, még ha közben nem is gondoltam így párszor.


Ma reggel újabb vérvételre kellett mennem, hogy megnézzük hogyan reagál a szervezetem a most kapott dolgokra. Kíváncsi vagyok az eredményekre. Kicsit túlbuzgó volt az asszisztens nő így kora reggel és sikerült úgy megszúrnia bikából az eremet, mintha darts-ozna. Ennek köszönhetően nem is sikerült egyből eltalálnia, de hála égnek a nem mindennapi lélekjelenlétének köszönhetően korrigálta egy-két laza csuklómozdulattal az eremben, Hallelujah! Utána közölte, hogy nagyon szorítsam rá a vattát, nehogy bedagadjon a már akkor 2x akkorára dagadt karom. Mire beértem munkába, úgy nézett ki szegénykém, mintha lecsúszott volna a mumpszom a karomig. Azért el tudtam volna képzelni, valami finomabb ébresztőt is hétfő reggelre.

Szerencsémre ma teljes pihenő napom van, megszavaztam magamnak. Szép napot és drukk most is nekem! :)




2 megjegyzés:

  1. Én így szoktam csinálni:
    http://faviccek.hu/img/upload/6321.jpg

    VálaszTörlés
  2. gyerekjáték, holnap sütés közben megcsinálom :D

    VálaszTörlés