2015. május 27., szerda

Újabb tabu

Sajnos a szervezetem legyengülése miatt pár új dologra allergiás lettem, illetve az eddigiek jócskán felerősödtek, így a reakciójuk is. Hiába eszem tisztán, mindenre kiütök és gyomrom is megfájdul tőlük. Lassan tényleg fényevő leszek. :) 

Mostani állás szerint a hús/zöldség leves mellett elkezdtem reggelente zabkását is enni. Semmi extra dolgot nem tettem bele, csak aszalt gyümölcsöt vagy banánt egy kis fahéjjal és kókuszreszelékkel (Szilvi Anyutól lestem el). Isteni finom kókuszreszelékkel, próbáljátok ki! Illetve figyeljetek arra, hogy előző nap este áztassátok be hideg vízbe úgy, hogy ellepje és reggeli előtt mehet is bele minden finomság.
Az éjszakai erjedés közben vegyi átalakulás megy végbe a beáztatott zabpehelyben melynek köszönhetően könnyebben megemészti a gyomor, nem terheli meg.

Visszatérve a jelen állásra, sajnos nekem a zabkását, illetve a zabot bármilyen formában mellőznöm kell most jó ideig, mert a méz és egyéb dolgok mellett sajnos ez is erős allergiás reakciót váltott ki. Viszont helyettesíthető hajdinával, de előtte újabb diéta 5 napig. Bár csak annyi lesz a változás, hogy kiesik a fincsi reggelim a levesekkel együtt és bejön a krumpli (krumplit megfőzni, párolt póréhagymával és rozmaringgal vagy ánizzsal ízesíteni), illetve zöldség turmix (2db répa, 2db cékla, 2db alma, 1/2 zeller).
Kíváncsi vagyok hogy fog reagálni erre a szervezetem. Most viszont irány a piac, rettegjenek a kofák, mert jövök! :)

2 megjegyzés:

  1. Soha ne add fel. A kulcstartón is általában a legutolsó kulcs az, amelyik kinyitja az ajtót. Rendbe fogsz jönni,minden megoldódik és rendbe jön!! ;-) Magatartásod,kitartásod példás és tanulhatna sok ember belőle!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást! Nem fogom feladni, innen már nincs visszaút :)

    VálaszTörlés