2015. május 7., csütörtök

Első felvonás

Elég sokan érdeklődtök a hogylétem felől mostanában, így arra jutottam, bele csapok én is az online világ adta csodába, a blog írásba.


Elég sokan tudjátok, hogy az utóbbi években Dr House-t leszámítva, mindenféle dokinál voltam már, és rengeteg dolgot kipróbáltam, hogy újra nyeregben legyek, de egyik sem hozott változást. A vérképem idén januárra már díszesebb volt mint egy karácsonyfa és folyamatosan hőemelkedésem volt. A közérzetemről már nem is mondok semmit, kinézetről meg még annyit se!
Röviden annyit, hogy nem kellett volna semmit sminkelni, hogy bekerüljek a The Walking Dead-be mint kiemelt zombi statiszta.

Ismerős ajánlásával, és egy szakember konzultációjával belekezdtem egy 2 hónapos GAPS-diétába. A diéta lényege, hogy helyreállítja az emésztőrendszer egyensúlyát. (bővebben: http://www.gap-szindroma.hu/gaps/a-gaps-jelensegrol/)
Sajnos nálam nem hozott nagy javulást, bringa meg még kevésbé ment a húsleves alaplével, így a két hónap leteltével Szilvi Anyu segítségével dobtunk egyet ezen a kúrán. Az étrend maradt, pár gyümölcsöt már vissza tudtam vezetni a mindennapjaimba, és újabb csodaszerrel gyógyítgatjuk a szervezetemet, ami nem más, mint Aloe Vera gél, probiotikum, alap vitamin és zöldárpa, tarackbúza és lucernalevél szárított őrleményt tartalmazó étrend-kiegészítő.

Még csak egy hete kezdtem el a kúrát, de kevésbé vagyok fáradt napközben, nem akarok folyton elájulni és a közérzetem, hangulatom sokkal, de sokkal jobb!

Egyenlőre még nem nagyon bringázom, de jövő héttől már belevágok és meglátjuk hogy vizsgázik a kúra és a szervezetem.

Szorítsatok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése