2015. május 10., vasárnap

Újratervezés...

Hét közepéig úgy volt, hogy ha idén még nem is leszek Hero, legalább Fighter lehet belőlem.
Pár hete beneveztünk a Fighter's Bike-ra csapatban, ami most szombaton lett volna, de pénteken, egy nappal verseny előtt egy véletlen levelezés folytán kiderült, hogy nem lesz csapat futam, így felszabadult a hétvégém. Gyors telefonálgatás és már le is volt szervezve, hogy délután irány Abádszalók, ahol is Karesznak besegítek végig kísérni a kis csipetcsapatát a Tisza-tó körül. Végre egy hétvége amikor teljesen ki tudok szakadni a mindennapokból.

Miután megérkeztünk, összeraktuk a 17 bringát, elfoglaltuk a szállást és már izzítottuk is a tüzet egy jó kis sütögetéshez. Engem inkább a meleg vonzott oda, de a fáradtság hamar ledöntött a lábamról.
A túra másnap, szombaton volt. Nagyon vegyes volt a társaság de egy szuper csapat jött össze, engem ki tudtak szakítani a heti monotóniából. Volt, aki utoljára egy éve ült bringán, de ennek ellenére olyan szépen és zökkenő mentesen letekerte ezt a 75 km-t, hogy én csak pislogtam. Páran meg országútival jöttek, így ők természetesen erősebb tempót mentek, de hiányolták a végére a kilométert, így elmentek még egy kis körre, aminek a vége 118 km lett.


Az út szuper volt, pár km-t leszámítva végig a tó melletti gáton mentünk jó minőségű aszfalton. Kátyúval nem is találkoztam. Elég jó tempót lehet itt menni országútival.

Az idő is tökéletes volt, nem volt kánikula, de a nap végig sütött, páran jól oda is égtek. Végig madárcsicsergés, ciripelés és a természet illata kísért bennünket, illetve a nyárfa szálló ki szösze üldözött, mint Freddy Krueger, de engem ez az apró kis részlet nem tudott kizökkenteni. Párszor azért éreztem hogy meccset vív a gyomrom és a reggeli rántotta, de végül a gyomrom nyert.

Miután visszaértünk a túrából, Karesszal kimentünk a gátra egy fél órát kocogni, hogy azért legyen egy erősebb terhelésű mozgás is a szombati napon. Hogy őszinte legyek, nem nagyon kellett utána altatni.
 
Másnap reggel az országútis különítmény felével elmentünk egy kisebb körre. Nagyon jól esett kicsit erősebb tempót menni. Egyet pislantottam és már Tiszafüreden is voltunk. Elég jó tempót mentünk, én csak raktam a montim kerekét a srácokra és vittek is. A végére összehoztunk egy 28,8-as átlagot és pont reggelire vissza is értünk, ami nekem az előző napi harc miatt elég soványka volt, de azért ültem fölötte jó ideig, hogy lemenjen.

Fantasztikus egy hétvége volt, gyönyörű tájakkal, szuper emberekkel, és egy kis mozgással. Remélem lesz még lehetőségem pár napra elszabadulni a Tisza-tóhoz. Nagyon köszönöm a lehetőséget Karesznak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése