2015. május 22., péntek

Mátrában a csipetcsapat - Első nap

Aloha hosszú hétvége!
Mindenki másra használja ki a hosszú hétvége adta plusz egy (esetünkben plusz két) napot. Van aki csiri-virire kitakarít otthon, van aki bulizik egy jót, van aki elutazik, van aki sportol. Mi mindezeket egyszerre, ha már szól, szóljon nagyot! :)

Tavaly a csapat egy része már bevette Jucusék nyaralóját hogy a Mátrában jól felszívják magukat. Nem volt ez máshogy idén se. Lebeszéltünk mindent és már tűkön ülve vártuk Pünkösdöt, hogy a csapat magja újra együtt legyen. Hét elején sajnos már körvonalazódott, hogy nem lesz itt nagy Sunshine reggae, ezért ma (péntek) reggel még elmentem funkcionális tréningre utazás előtt, hátha nem lesz lehetőségünk kimenni egy körre. Szegény edzőnk, Misi, tett egy meggondolatlan kijelentést, hogy bejön reggel 6-ra  megtartani az edzést nekem, ha bejövök. Kapva kaptam a lehetőségen, így ma reggel még jól meghajtott Mátra előtt. :) Szuper edző, nekem nagyon sokat segített és egy szuper csapat jött össze edzéseken is. Sokszor már alig várom, hogy mehessek végre az edzésre.

Funkcionális tréningről annyit, hogy ajánlom mindenkinek!!! Szuper! Én sokat szenvedtem a derekammal, mert sérvem után is folyamatosan bedurrant, becsípődött az ideg, elzsibbadt a baloldalam és hasonlók. Sok mindennel próbálkoztam, de csak rövid ideig volt hatásuk és rátaláltam a Thor Gymre (elérhetőség: Thor). Végig csináltam egy 8 hetes edzés sorozatot (Thor Beavatás), ahol az alapoktól indultunk és rengeteg saját testsúlyos, trx-es és girja-s feladatot csináltunk, amik úgy megerősítették a törzsemet, hogy montinál már egyáltalán nem fájdul meg a derekam, pedig eddig egy óra után már csillagokat láttam. Az edzéseket azóta is folytatom, de már heti 3x vannak és picit magasabb szinten. Egyszerűen imádom! :)

Edzés után gyors pakolás és már úton is voltunk a Mátrába. Az autóúton, illetve a kipakolás közben is végig zuhogott az eső. Miután elfoglaltuk a bázist kicsit be is punnyadtunk, de csodák csodájára elállt az eső és a nap is kisütött, így kimentünk tekerni 3 órát. Elég sunyi volt az időjárás, mert mikor már kellő távolságra voltunk a szállástól újra elkezdett esni, de szerencsére terepen, fák között alig kaptunk belőle.
A mai tekerés elég embert próbáló volt számomra. Hasonló körülmények között volt a balesetem, amikor szétnyílt a térdem és még mindig elég aktívan bennem van ez a dolog. Gondolom nem kell bemutatni a Mátrát, de röviden annyit mondanék róla, hogy jó köves és esőbe csúszik minden mint a nyál. Fejben nagyon ott kellett lennem, ráadásul kontaktlencsémet is elfelejtettem berakni, így elég izgalmasra sikeredett, de ahogy mondják, minden fejben dől el. Aztán egyszer csak feltűnt egyik lefelé aljában hogy végig ki volt lock-olva a teleszkópom... Hoppá :) Utána mintha más élet lett volna. Persze azért néha elém ugrott egy-egy kő a hirtelenből, de azért más volt a tempó és a bringa is jobban megtalálta az ideális nyomot. Egyik letörés tetején, azért volt egy elég nyomulós fa, ami belógott és valószínűleg megtetszett neki a búrám vagy a bukóm és megpróbálta kisajátítani, de végül én nyertem és nem lettem fejetlen lovas.


 A mai tekerésen a csapatfelállás a következő volt: a csapat női szekciója és hű térképészünk, Alex együtt mentünk, a többiek, Buki és Miki meg nyomtak egy tempósabb kört, de sikerült összetalálkoznunk velük útközben egy kép erejére a zuhogó esőben.

Nagyon szép helyeken mentünk, iszonyat jó kis ösvényeket találtunk, már amennyit láttam belőlük és szintben is sikerült elég szépen teljesítenünk, ráadásul nagyon meg sem áztunk. Szerencsénkre csak az utolsó pár percben kapott el minket egy nagyobb zuhi, de a hajam még mindig tart. :)


Szilvi Anyum nagyon kitett magáért, erőn felül! Még otthon megfőzött mindent a csapatnak az edzőtáborra. Levest, főételt, desszertet, sós- és édes rágcsálnivalót, illetve nekem külön Panni menüt, amit gyomrom elbír :) Most mindenki jól belakva készül az esti Activity partira. Holnap újra jelentkezem! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése